Jag skulle inte…

…blogga om Galan 2016 eftersom jag inte vet om jag är på väg ännu, men så började nomineringar ramla in och jag ville bara passa på att T A C K A er som berättat att ni nominerat mig till årets familjeblogg! Det gångna året har varit verkligt tungt och samtidigt riktigt underbart och att vinna pris för bloggen hade ju varit helt fantastiskt.

Puss på er! Ni gör mig så glad, mina fina läsare.

Vill också du som nu läser nominera mig till årets familjeblogg kan du göra det här.

g2015-text

Kommentera detta!

