Om min schlager-look

I samarbete med Bangerhead

Inför min Schlager-fest i september fick jag möjligheten att samarbeta med Bangerhead. Jag fick hem ett paket fyllt med härliga produkter och en fin plattång som – jag överdriver inte – var den bekvämaste jag nånsin hållit i. Ytan är matt på den och så otroligt bekväm att jag nästan vill gå och peta på den annars bara hela tiden. Den används så gott som dagligen och jag älskar den! Tack vare just den matta ytan så går det också lätt att locka håret med den.

_MG_7985

Produkterna jag testade var 

  • hårsprejen Hold Tight – Den håller verkligen vad den lovar enligt mig. Jag brukar ha svårt att hitta hårsprej som håller koll på mitt tjocka hår men frisyren och lockarna(!) hölls faktiskt på plats!
  • värmeskyddet Protect My Hair – Tycker det kändes riktigt bra! Sprejade dock väldigt mycket på en gång, vilket var lite ovant för mig.
  • torrschampot Fresh Me Up – Det enda minuset jag har för torrschampot beror inte på produkten i sig utan på min hårfärg. Torrschampo blir som många vet lätt vitt då man lägger lite för mycket, och då ser det lite grått ut i mitt hår när man masserar in det. Så gjorde även detta, men det fixar man ju genom att ta lite mindre åt gången. Effekten var dock riktigt bra, håret kändes fräscht och rent!
  • saltsprejen On The Beach – Denna produkt har jag bara hunnit testa en gång men den gjorde vad den lovade – lite saltvattniga vågiga lockar.

Alla produkterna doftar av goji-bär, en riktigt fräsch doft! Ni hittar hela serien här.

_MG_8982

Kommentera detta!

