Trötthet deluxe

Ojoj vilken dålig natt jag hade inatt. Känns som om Saga har gnällt o somnat om en gång i kvarten, det är ju naturligtvis inte sant, men kl 05.30 kunde jag inte sova längre efter att ha varit upp. Kl 6 somnade hon om och jag tog täcket med mig och la mig i soffan. Naturligtvis tog hon sovmorgon och sov till 9! Åtminstone fick Sambon sova länge.

Har inte sovit sen dess, så jag måste bli hemma från ett kalas pga tröttheten, så himla tråkigt. Nu ska jag äta nåt smått och sen försöka få tag på sömnen… Godnatt!

Kommentera detta!

