Hej hej huvudvärk

Vad är grejen med min kropp just nu? Jag klarar inte av att slappna av. Axlarna är som två stenar och hela kroppen är trött. Känner mig inte alls sjuk så tror inte det är något sånt, men får se. Nu har jag just ätit en smarrig portion med turkisk jogurt, smoothie och granola, o ska hoppa i duschen för att försöka må lite bättre. Sen blir det soffmys och en stor kopp te.
_MG_9022

Imorgon kommer mamma hit och då hoppas jag på att må lite bättre, om inte annat så för att jag kanske ska hinna få nånting upprett här i kaoset medan Sagas kära momikan underhålla henne.

Kommentera detta!

