Morgonfunderingar

IMG_20160809_122833

05:13 steg jag upp idag. Kul. 

Vi har inga planer för dagen heller, utom 1,5-årsläkare på eftermiddagen. Med andra ord en perfekt dag att kolla in ”klubben” som finns här i Tenala. Får se om vi hittar på något annat också.

Men just nu sitter jag bara här och planerar förvaring förvaring förvaring i mitt huvud. Jag känner för att ändra på allting i våra skrubbar och i hjälpköket men eftersom det inte är möjligt just nu så försöker jag i alla fall planera något som är både ekonomiskt, enkelt och som jag kan fixa själv. Funderar också på Sagas kläder som börjar ta mer och mer plats i hennes lilla byrå och tänker på vår överfulla byrå med handdukar och påslakan i sovrummet. Både älskar och hatar den byrån. Men den här tiden på morgonen är tydligen ypperlig för att klura ut perfekta små lösningar till detta. Får se om jag gör något av idéerna också.

Kommentera detta!

