En låda med godis

Idag damp ett stort paket med godis ner i min postlåda, och jag menar damp ner för jag fick knappt upp postlådan då postiljonen hade pressat in paketet. Men glad att den rymdes, för just då skulle Saga sova och jag kunde hoppa i duschen med godiset.

Lådan innehöll nämligen detta.Godis för kropp och själ. Ekologiska produkter från Lush, naturligtvis. En schampobit, balsam, deodorant i pulverform, ansiktsskrubb och ansiktsmask. En födelsedagspresent från mig till mig. Jiihaa! Älskar att få paket från Lush. Doften som slår emot när man öppnar lådan är alltid helt magisk.

_mg_9001

Nu ska jag hastigt torka håret lite och sen väcka Saga, för vi ska till rådgivningsläkaren. Får se om vi kommer fram, min bil började nämligen med ett väldigt konstigt trr-trr-trr-ljud på vägen hem som inte bådar gott.

Puss o kram på er!

2 reaktioner på ”En låda med godis

  1. hur funkar riktigt Lush? senast du skrev om det blev jag så sugen på det men ja vågade inte beställa. men nu måste jag!! hur funkar schampobitarna?? kan du göra ett nytt inlägg asap men mer info, kanske rabattkod?=))

    1. Hej o tack för din kommentar! Det kommer eventuellt ett samarbete med Lush senare men ingenting just nu tyvärr! Lush är en helt vanlig nätbutik, som INTE testar på djur, använder etiska råvaror och är 100% vegetarianskt och 80 % veganskt. Produkterna är handgjorda och mycket av det man beställer kommer t.ex. utan förpackning för miljövänlighets skull 🙂 Jag tycker absolut du ska testa! 🙂 Kram

Kommentera detta!

