Bokat en kryssning!

Vilken skön kväll vi har haft. Saga har varit på gott humör, till skillnad från förmiddagen, hon steg verkligen upp på fel fot i morse. Vi har busat och badat, skrattat och lekt. Så skönt med såna kvällar ibland då allt går som smort! Ingen dålig fiilis här. Jag känner mig harmonisk i själen just nu.

Jag har precis bokat en kryssning för Fästmannen, Saga och mig, det kommer bli så skönt att få komma bort lite! Sagisen och jag har ju varit en hel del till Åbo och så, men att få vara hela familjen tillsammans en långhelg kommer vara G U L D. Hela sommaren bara flög förbi och vi hann aldrig riktigt vara.

Så himla välbehövligt. Fast vi kramas och pussas varje dag så behövs det ibland lite annat än vardag. Om så bara för en dag.

Kommentera detta!

