Barnloppisfynd

Att gomoron. Klockan sex på måndag. Inte helt idealt men inte heller så dåligt, Saga somnade nämligen om så jag dricker kaffe.

Idag har vi vår vanliga måndagsdejt med Linda och Minou, jag känner mig lite lat (och frusen, främst av allt!) så vi ska bara vara hemma hos dem tror jag. Plötsligt blev det jättekallt! Jag trodde min nya höstjacka skulle få vara med länge men med den här takten blir det -20 nästa vecka. Hoppas ändå inte riktigt ännu. Jag gillar hösten.

Ni minns kanske att jag funderade på om jag skulle gå på Det Stora Barnloppiset eller ej. Nå, jag gick, med Linda, och kom hem med bl.a. en docksäng, en traktor, fyra böcker samt två par skor av märkena ecco och Superfit, varav det ena paret var sgs nytt. Att jag är nöjd är en underdrift. Saga var också glad, mest över traktorn och sängen så dockan kunde sova. Just nu älskar hon böcker, djur, dockan och fordon. ”ekkabilen” och ”kakko” är det bästa som finns. Alltså rekkan (lastbil) och traktorn.

 

Alla mina fynd. Så otroligt nöjd över skorna alltså, slutsumman blev 15€ för dem. Helt super.

Kommentera detta!

