Känns som fredag…

…Men på ett bra sätt, om ni nu tror mig. Saga somnade sent igår kväll för hon hade ingen Nalle med sig i sängen! Sen när hon fick den så slocknade hon som ett ljus, o som bonus vaknade vi först halv nio idag. En hel natts sömn och sovmorgon på en ny madrass, helt magiskt må ni tro!

Ja, idag känns verkligen som fredag.  Jag är full av energi på ett ovant sätt, solen skiner och Saga o jag har lekt o busat hela förmiddagen. Älskar såna här dagar. Nu sover hon tupplur och jag funderade varför babylarmet kickade på hela tiden, men så hörde jag svaga små snarkningar… Huur sött? Jag hoppas hon kan sova lite längre idag, numera sover hon 15-60 min på dagen men istället sover hon ju 20-08 så gott som varje natt.

_MG_8701-2 _MG_8748

Jag fick förresten äntligen en egen borrmaskin i födelsedagspresent, så nu behöver jag inte längre söka igenom två lådor, ett skåp, ett garage och en hall för att hitta en när det behövs, så igår kväll la jag upp två hyllor i vardagsrummet. Ska fota lite senare och visa er! Tycker det blev riktigt snyggt. Konstaterade också att jag nu behöver ett vatupass, en hammare och måttband…. Och ett verktygsskåp snart, med den här takten 😉 Tror jag ska tömma skrubben nu under oktober månad och lite renovera den. Vi har tänkt ta ner en vägg där men det kommer säkert ta några år till så tills det kan jag ju lika gärna fylla den med verktyg och målfärg.

Kommentera detta!

