Busy busy busy

Idag har verkligen varit en busy dag. Förmiddagen tog Saga o jag det lugnt, medan jag var i valet och kvalet på om vi skulle åka och köpa en ny bäddmadrass eller inte. Vi bestämde oss för att åka och det var en bra idé! Hittade madrassen, den rymdes fint i bilen, o så åkte vi iväg till Mylly ännu för att leka lite i lekparken och åka i Mumin-rutschbanan som Saga älskar.

Perfekt timing, för på onsdagar är Mumin där också! Vi ritade, Saga fick Lilla My målad på kinden, hon fick krama Mumin och Muminmamman o prata lite med Lilla My… Jag är alltid lite obekväm med just t.ex. Mumintroll, Harri Hylje och Ville Viking, för man vet ju att där är nån människa inne i dräkten och tänk om det är någon man känner? Åh, jag vet inte hur jag ska beskriva det riktigt, men obekvämt känns det. Som tur kan jag fokusera på Saga istället, hehe. Hon hade verkligen en toppendag, och jag också så klart eftersom hon var lycklig.

 

 

 

Kommentera detta!

