En liten stund för mig själv

Här sitter jag o dricker kaffe, en liten stund för mig själv. Saga sover väldigt oregelbundet dagtid numera, däremot har hon börjat sova hela nätter igen (inatt sov hon 20-08) så det må vara så då. Hellre får hon sova lite på dagen än på natten tycker jag.

Men nu har jag iaf städat upp det värsta här hemma i vårt bombnedslag, ätit lite av gårdagens soppa och kokat en kopp Caramelito åt mig. En liten stunds avslappning i axlarna. Skönt. Ignorerar än så länge tvättmaskinen men ikväll får den nog gå varm, för annars har jag inga rena byxor imorgon…

Kommentera detta!

