BIRTHDAY GIRL!

Idag fyller jag 25 år! Dagen har flugit förbi utan att vi egentligen har gjort nåt vettigt, för igår firade jag nämligen med en schlagerfest här hemma! Vi hade superkul, jag fick en massa fint i present och idag har vi (Sambon, Emma, Paula o jag) varit lite småtrötta hehe. Mycket bra kväll!

Nedan kommer några bilder från kvällen, ja eller början av kvällen ska vi säga för sen glömdes kamerorna bort totalt! Då vet man att man haft kul i alla fall 😉

_MG_8043_MG_8050_MG_8087
_MG_8168
_MG_8124_MG_8149_MG_8161 _MG_8160_MG_8167

 

Nu ska jag nog gå till sängs, Saga har hosta och jag har en tendens att vakna varje gång hon hostar så får se hur det går med sömnen inatt. Gonatt på er! Hoppas ni har haft en härlig helg ❤

8 reaktioner på ”BIRTHDAY GIRL!

Kommentera detta!

