Födelsedagsvecka

Saga o jag är hemma hos mamma igen, får se hur natten går! En timme efter att hon somnade grät hon redan en gång så började ju inte så super. Det har ju hänt massor idag, först körde vi hit, var vi till Ikea så fort vi kom fram, sen åkte vi buss till Åbo o gick omkring där i några timmar, o så tillbaka till mammas. Så förstår att hon eventuellt sover tokigt. Verkar definitivt vara tänder på gångs nu igen för hon gnagar på allt.

Har jag förresten berättat att det är min födelsedagsvecka nu? På söndag fyller jag hela 25 år! Så på lördag har vi fest, jihoo! Är mycket taggad men också lite stressad för huset är kaos och här befinner vi oss 100+ km hemifrån. Får lämna det åt Paula som kommer ren på fredag 😉

Bildresultat för birthdayweek 25

4 reaktioner på ”Födelsedagsvecka

  1. Hoppas ni får börja sova bättre igen snart, jobbigt när tänderna bråkar! Här hade vi igen en liten tös som vaknade några gånger i natt och grät, men vissa gånger somnade hon om nästan direkt och jag hann inte ens dit, men en gång fick jag gå och värma mjölk åt henne och då somnade hon om ganska fort igen. Skulle verkligen inte ha orkat sitta uppe särskilt länge då för jag blev förkyld igår och mådde så där lagom bläää. F har ev någon förkylning på gång hon också för hon var lite snorig igår morse (redan bättre i alla fall) och så har hon möjligen någon tand på gång också…

      1. Oj jisses, det var säkert superjobbigt med så många väckningar! Hoppas hon kryar på sig snart och börjar sova bättre igen! Man blir ju så slut om man inte får sova själv om nätterna…

Kommentera detta!

