En slö men bra dag

I morse när jag vaknade plingade telefonen till nästan genast, för jag hade fått inte bara ett utan två paket, från Dermoshop och H&M! Så rolig start på veckan.

Nån timme senare kom dessutom Linda och Molly på besök, mycket skönt att få besök av nån man känner att man verkligen kan visa sitt rätta jag med, för vi var exakt lika slöa hela dagen och ville mest gå och sova båda två. Ungarna busade och lekte ganska snällt tillsammans, otroligt nog var båda två nöjda med det samtidigt, så vi kunde dricka kaffe någorlunda varmt på barnkammargolvet. Saga drog en tupplur på hela 2,5 timmar (med en väckning), jag blir lika förbluffad varje gång det händer för hon var väl ungefär nyfödd när hon senast sov så länge i sträck i vagnen. En dag några veckor sen sov hon tre timmar. Då var jag verkligen fem före att gå o kolla om hon ännu låg kvar eller om hon kanske hade rymt till grannen?!

Nu har jag lagt Saga en stund sen och det låter som att hon somnar när som helst, sen ska jag ha lite hemmaspa med varm dusch, ansiktsmask och mani/pedi. Så glammigt mitt liv låter ibland, haha! Efter det ska jag packa väskan för antagligen åker vi till mamma/momi imorgon för att fira hennes, mormors och min födelsedag med släkten. Tror jag ska ta datorn med denna gång så kanske blir nåt bloggat också. Den som lever får se.

 
Purésoppa med grynost och parmesan var dagens lunch // PUSS MAMMA! ❤

Kommentera detta!

