En icke minnesvärd tisdag

Urk på burk, hela dagen har det känts som om jag varit överkörd av en ångvält. Riktigt dålig dag. Den började ju med att jag trampade i kattspya… Åtminstone kunde den bara bli bättre efter det.

Ja, åtminstone har solen skinit och jag har köpt lite nytt blomster till trappan, samt en ny lykta efter att den gamla gick sönder (den och skötväskan hade en nära dejt en tid sen… buu!)

_MG_7939 _MG_7939

O så har jag haft kameran i handen lite emellanåt för att fota skruttan. Övar mig på mer stämningsfulla svartvita foton, så därför är allt classic black and white.

_MG_7895 _MG_7912_MG_7844 _MG_7851

En reaktion på ”En icke minnesvärd tisdag

Kommentera detta!

