Dålig dag men söt bebis

Usch vilken dålig söndag jag har haft. Helt utan orsak, har bara varit butter så gott som hela dagen. Nåja, nu är den snart över i alla fall.

Idag har vi fått städat huset någorlunda, vilket ju är lättare sagt än gjort med virvelvinden Saga som sveper runt och råddar! Småbarn alltså, är det något de är duktiga på så är det att rådda!

Nu på kvällen har jag kollat igenom några babybilder på Saga, jisses vilken babyfeber som vaknar då alltså! Men inga syskon på en tid ännu har vi tänkt, känner att jag behöver jobba lite först! Älskar att vara hemma med Saga men jag vill verkligen ha några månader med lön före hon får några syskon, om vi nu välsignas med sådana nån gång. Kommer känna mig rik som ett troll nästa sommar när jag är på jobb igen!

I alla fall, här kommer några bilder från ifjol.

Ojojoj hjärtat smälter kan jag berätta! Gulleskruttan.

 

Kommentera detta!

