En blivande 25-årings önskelista

Åh hjälp vilken träningsvärk jag har idag! Men som alla vet är ju det en skön sorts värk, heh. Idag har Saga o jag varit i Dalsbruk hos Linda och Molly, timme efter timme bara flög förbi och plötsligt hade nästan hela dagen gått. Älskar såna dagar samtidigt som de ger mig lite stress för plötsligt har jag blinkat och så är Saga vuxen.

Fast jag ska försöka bli vuxen själv först! Här kommer i alla fall en liten önskelista inför min 25-årsdag, då om nånsin får en väl önska sig saker?

  • Lush-produkter, t.ex. dessa nedan är populära i vårt hem! (bilderna är från Lushs hemsida) Eller varför inte ett presentkort om det finns såna, så får jag go cray-cray.

Happy Hippy Cupcake Angels On Bare Skin Ultrabland

Happy Hippy // Cupcake // Angels on Bare Skin // Ultrabland

  • Presentkort till någon trevlig inrednings- eller klädbutik. (Dock inte Pentik för det har vi redan och vi vet inte vad vi vill ha (Alltså sambon och jag, talar inte om mig själv som flera personer))! Men t.ex. Popana i Ekenäs har så mycket härliga grejer.
  • Ett presentkort till Gigantti vore också välkommet, jag behöver en ny ugn. Den vi har är x antal år gammal och har döda kryp bakom glasluckan där man ställer in värme o sånt. Enligt sambon är det onödigt med en ny men jag går med jämna mellanrum och gör mig redo att sälja vad som sälja krävs för att kunna köpa en ny.
  • Voluspas doftljus är också nåt jag alltid gillar. De doftar så otroligt gott! Dofterna Pink Citron och Macaron passar perfekt hos oss.

Bildresultat för voluspa doftljus macaron Bildresultat för voluspa doftljus pink citron

  • Presentkort till nåt härligt spa, t.ex. Långvik. Ja, egentligen önskar jag mig en övernattning på tumis där med sambon. Jag har aldrig varit på spabehandling och tänker alltid att det vore underbart, men så blir jag så ”snål”. Att vara snäll med mig själv är liksom inte prio ett!

Så sånt! Nog blev det ju en lång lista ändå, trots att jag föreställde mig att jag inte önskade mig nånting. Material girl…

Kommentera detta!

