Ett pass funktionell träning & 10 euros bonus

Hej på er! Har varit på ett pass funktionell träning på Lyfte ikväll, tack Linda för möjligheten! Det var ganska tungt, jag har ju tränat ungefär noll procent sen Saga föddes förutom tio gånger Mamma Boot Camp, så jag har ju inte kroppen i superskick. Men jag kämpade och är riktigt nöjd! Roligt var det också. Det kommer dock kännas imorgon kan jag lova…

Men ser framför mig vår bröllopsdag och hur jag inte väger allt för mycket längre. Super pepp kan jag berätta! Har hela livet varit missnöjd med min kropp (ja, i femton år ungefär!) så att jag äntligen känner mig riktigt motiverad till en livsstilsförändring är helt magiskt. Det handlar inte bara om vikt utan också om mående!

Idag har jag verkligen varit igång från morgon till kväll, i morse träffade jag Hanna och hennes son i lekparken och lite senare kom barndomsvännen Fredrica på besök från Esbo. Endast ett par timmar hemma och så iväg på träning. Ja, och så färgade jag håret ikväll också.

Nu kallar sängen bara jag orkar torka håret först, men tänkte passa på att påminna eventuella nya läsare om att ni får en 10 euros startbonus vid ert första köp när ni blir medlemmar på Bonusway (SAMARBETE) via bloggen! Kan verkligen rekommendera denna sida, har fått närmare 100 euro i bonus sen jag blev medlem så det är verkligen värt det! När man samlat 15 euro kan man be dem lägga pengarna på ens konto eller alternativt skänka dem till välgörenhet. Mycket bra alternativ tycker jag om man vill göra en god gärning! Gå in här för att bli medlem idag eller klicka på bilden nedan!

Kommentera detta!

