Snaps från veckan som gick

Den här bloggen har haft en liten mini-paus i några dagar. Orsaken är…. ingen. Jag har bara inte haft inspiration eller ork. Jag är tröttare än tröttast och sov dåligt förra natten så har inte mycket att komma med idag heller. Ska berätta om min sockerstrejk lite senare! Här kommer några snaps i alla fall!

 

En hel massa kaffe dracks under veckan vi var borta hemifrån. En dag besökte vi det nya barnloppiset Lasten Dino i Reso och där fyndade jag bl.a. större regnbyxor och en vinterjacka åt Saga. // Saga somnade för första gången i sitt liv spontant i vagnen när vi shoppade i Mylly, så mamma o jag passade på att dricka en kaffe och äta lite.

 
Igår var jag riktigt, riktigt trött. Sambon jobbade och jag sov dåligt på natten. Klockan elva var jag redan på min fjärde kopp kaffe.


En viss dam var en surpuppa i Ikea o somnade till sist i famnen, så jag fick hastigt bestämma mig för att köpa en sovrumsmatta jag sett på en tid, så att hon fick en ”madrass”.

  

Lördag och sommaravslut firades med goda vänner i Bromarv! // Sydde ett par blommiga byxor åt Saga, nu har klädserien utökats med en halvful tröja samt en mössa. Tyget kostade ynks 8 euro och det finns kvar en stor bit ännu. // Idag kändes det riktigt höstigt i luften och jag tände en massa ljus här hemma ❤

 

Kommentera detta!

