En dag med vänner

Idag har Saga o jag varit på språng precis hela dagen. Kl 10 befann vi oss på Ikea för att träffa Linda och Molly, och där gick, åt och drack vi kaffe i hela tre timmar. Efter det shoppade vi lite i Mylly, mycket lite i mitt fall men köpte en vacker lykta från Indiska och några nya bollar till mina Irislights. När vi kom hem vid 17 så var det middagsdags o efter det gick vi ännu till lekparken.

Åtminstone jag hade en väldigt rolig dag! Älskar hur jag känner att jag verkligen kan säga vad jag tänker när jag är med Linda, behöver inte fundera på vad hon tänker om jag berättar om mammalivets ups and downs i just mitt liv.

Min lilla dam somnade i famnen på mig på Ikea… Så jag bestämde hastigt och lustigt att denna gång var ett ypperligt tillfälle att köpa en matta som jag tänkt ha i sovrummet, o så la jag ner henne o sova på den i vagnen. Min tröja fick agera täcke. Gulle gumman ändå! En halvtimme lyckades hon sova, vilket också blev hela dagens tupplur, så hon somnade före sju redan ikväll!

 

Kommentera detta!

