Publicerad i Kaksplus.fi

Hej på er fina! Tänkte slänga in ett snabbt hej, Saga o jag blev spontana och befinner oss hos mamma i Åbo. 

Måste bara tipsa om att min förlossningsberättelse finns publicerad på finska hos Kaksplus att läsa. Så kika in!

3 reaktioner på ”Publicerad i Kaksplus.fi

  1. Vad kul! Kanske jag borde ta och köpa den, vore jättekul att läsa! ☺ Jag som är ett riktigt tidningsfreak och köpte massor av tidningar förut har dragit ner på inköpen nu sen jag blev vårdledig (buhuu! 😢) men gör undantag om det är något intressant jag verkligen vill läsa.
    Får man fråga hur det kommer sig att din berättelse hamnade i tidningen? *nyfiken* 😀

Kommentera detta!

