Att ha inlägg på kommande

I bilen på vägen hem från butiken hann jag komma på tusen olika idéer till blogginlägg.

Jag tänkte på döden som befann sig 500 meter bort från vårt hem igår kväll, jag tänkte på den djupa sorgen man känner när någon riktigt nära dör, alla de där stadierna man tvingas gå igenom trots att man helst bara vill stanna i sängen och glömma. Det är något jag inte önskar åt någon, aldrig. Glömmer aldrig känslan när jag fick höra att det inte gick att rädda pappas liv. Jag önskar att jag kunde skänka lite tröst till dem som drabbas men i början vill man nog inte ha nån okänd människas kärlek och omsorg.

Jag tänker också på hur en del människor verkligen totalt saknar respekt när det gäller nån annans död. Det har jag många tankar om.

Jag hann också tänka på blogginlägg om det här med pappor som kallas för barnvakter åt sina egna barn, som inte får välja kläder åt dem eller har nånting att säga i uppfostran. Bara jag får mina tankar samlade kommer det ett inlägg om just det och om hur vi har det i vår familj. Ett ärligt inlägg…

Jag funderar också på ett inlägg om varför jag vill gå ner i vikt före vårt bröllop 2018. Hur och varför!

Ett inlägg om att vara i tid till möten, kaffedejter och liknande. Om hur jag gör själv när jag ska träffa någon en viss tid.

Så allt detta kan ni se fram emot! Jag gav upp tanken på Nouw, mobilappen funkade inte alls som jag ville och tyckte det var mest jobbigt. Testat och klart och raderat, haha!

2 reaktioner på ”Att ha inlägg på kommande

Kommentera detta!

