Att ha en perfekt mage

Vilken lång dag det har varit idag! Lillis är fortfarande såå snorig så vi fick avboka vår playdate med Linda och Minou. Ena dagen är hon så gott som frisk och nästa rinner näsan och rösten är hes som en hängiven whiskeydrickares. Kanske bäst att bara ta det lugnt denna vecka, fast jag inte riktigt har ro till det… Eller kanske någon vill komma hit till oss på playdate istället?

_MG_7190 _MG_7186

Hihi, alltså… Saker som gör mig glad är numera dessa bilder, främst för den lilla perfekta gosiga magen som skymtar. Älskade skrutt, du ger mig gråa hår men också så mycket kärlek.

_MG_7203

Saga älskar också sin ”Fantti”, alltså en av många elefanter hon har. Min mormor har massor av dem, jag har massor av dem och nu har Saga massor av dem. Vet inte riktigt hur min mamma har så få. Bäst att åtgärda snarast.

Kommentera detta!

