Att hållas på WP

Idag kikade Emma, Saga och jag in på ett superbra loppis här i trakterna. Ut kom jag otroligt nog med två grejer åt mig själv. Det händer ungefär aldrig, det är alltid barnkläder, -böcker eller leksaker som gäller.

Det ena fyndet var denna fina skål. Jag har letat efter den perfekta länge men inte hittat nån. Denna kostade ynka tre euro. Ska fylla den med frukt och ha i matsalen. P E R F E K T. Vilket är ditt senaste loppisfynd?

 

Förresten, jag tror jag hålls här på wordpress. Eller? Jag vet inte riktigt. Nouw känns inte som hemma, och här finns ju alla ni fina som följer mig redan! Vad mer behöver man? Jag vill ju inte tappa hälften pga en bloggflytt heller. Här hittar ni Nouw-bloggen i alla fall!

4 reaktioner på ”Att hållas på WP

  1. Fin skål! Sällan jag fyndar något åt mig själv på loppis nuförtiden, precis som du kommer jag oftast hem med barnkläder och leksaker eller barnböcker. 😀 Mitt senaste fynd förra helgen var ett par NYA vinterskor åt Felicia för 15 €, blev sååå glad! 😃 Köpte också en vindhalare till hösten och en vinterhalare i superbra skick. Till min stora sorg har favoritloppiset i stan stängt sina dörrar, där som jag fyndat största delen av alla loppisbabykläder och också haft bord och sålt själv flera gånger. Saknar det verkligen och är nog inte ensam om det!

    1. Tack fina du! Jag brukar inte heller fynda åt mig men däremot har Saga nu sgs hela vintermunderingen redo, åtminstone för hemmabruk. Fyndade en superfin halare för det otroliga priset 2,50 €. DET är ett fynd minsann!

Kommentera detta!

