LivBox & Giveaway

I samarbete med Livbox

Hello hello! Här har det ekat ganska tomt denna vecka. Det beror på att min lediga tid till största del går åt till att redigera bröllopsfoton, o så blev Saga febrig och snorig igår så vi har tagit det riktigt lugnt hela dagarna. Ni kan kika in på @vaihela på Instagram för lite mer uppdatering.

_MG_7128 _MG_7111

Nåt kul har det dock hänt denna vecka, fick nämligen hem mitt livs första LivBox! Den innehöll en massa smarrigt i skönhetsväg som jag knappt kan vänta på att prova.

_MG_7055 _MG_7069

 

  • Issey Miake parfymtester
  • Glow Reveal 60 Second Facial från Lumene
  • RepairISM Conditioner från Cutrin
  • Ansiktskrämen Idéalia från Vichy
  • Vivid Matt Liquid Lipstick från Maybelline
  • Vattenfast mascara från Cien
  • Visibly Clear ansiktsskrubb från Neutrogena
  • Tandkrämen White Now Glossy Chic från Pepsodent

_MG_7099

Det första jag tänkte när jag öppnade boxen var hoppsan, då jag såg färgen på läppstiftet. Den hette Electric Pink och vet ni, det namnet var ingen lögn. Tyvärr passar inte färger på mina läppar och allra minst knallrosa, så den blir tyvärr oanvänd. Känns som lite hask av produkter att skicka ut såna starka färger, men så klart finns det människor som blir jätteglada av sånt också!

Däremot blev jag jätteglad över Lumenes skrubb och ansiktskrämen från Vichy. Det är märken jag har testat tidigare och tyckt bra om! Den lilla ansiktsskrubben från Neutrogena har jag inte testat ännu men Lumenes känns riktigt bra, lite som en snabb lermask så där.

Att Lidl har ett kosmetikmärke, Cien, är inget jag har vetat om och inte heller nånting jag hade köpt själv, men ska bli riktigt intressant att testa mascaran! Vem vet, kanske vi sitter på budgetdrottningen av smink som bara väntar på att upptäckas?

Tandkrämen får lite på att testas eftersom jag dagen före boxen kom köpte en ny, dock lockar det nog lite då den ska smaka vanilj… Har ni testat?

Hårbalsamet från Cutrin är jag lite tudelad över, det lär ska vara ett jättebra märke och doftar riktigt gott, men jag har använt Lush schampokakor i nästan ett år nu och sen dess har jag inte behövt balsam. Men känner jag mig rätt kommer extra fukt och reparation behövas till vintern, så jag ska definitivt testa det!

Parfymtestern var jag lite besviken över. Jag hade nämligen velat ha en testerflaska av den! Den doftade himmelskt gott och doften hölls på min hud! Många dofter försvinner snabbt eller övergår till att lukta enbart alkohol så jag blev riktigt glad.


 

Dessutom har jag en liten giveaway åt er, kära läsare! En lycklig kvinna (eller man) får nämligen septembers LivBox! Det enda du behöver göra är att svara på dessa två frågor;

  1. Vilken av produkterna i månadens box tycker du verkar mest intressant?
  2. Vad vill du se mer av här på bloggen?

så är du med! Lycka till och puss o kram!

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD OCH VINNAREN MEDDELAD! 

39 reaktioner på ”LivBox & Giveaway

  1. Jamen vad trevligt! Jag tyckte mascaran var intressant, Tycker det är svårt att hitta billig och bra mascara, så om den fungerar skulle det kunna vara en hit!
    Ännu mer vardagsliv, inredning samt några goda recept på det du lagar åt Saga 🙂

  2. Jag tycker ansiktsskrubben från lumene verkar mest intressant. Jag har åtta veckor kvar till BF och känner mig allt annat än glowing i ansiktet just nu, så sådana produkter är alltid en hit 😀

    Skulle önska lite mer recensions-inlägg om just vardagsprodukter typ hudvård, ansiktsvård eller så. Hade jättegärna velat läsa om lushs shampoo-kaka till exempel. 🙂

Kommentera detta!

