Detaljer från vardagsrummet

Så här ser det ut hos oss ikväll. Någorlunda städat, soffdynorna är på plats och leksakerna som alltid skräpar över hela golvet skräpar nu bara ner en liten bit av golvet.  Mer än så orkar jag inte göra. Jobbet tar ju aldrig slut ändå, hehe.

_MG_7130

Nu då  hösten börjar närma sig igen så har jag en enorm lust att inreda om ungefär allting här hemma. Vill ha nya soffor, två mindre istället för en stor, väggarna målade, hyllor och inredningsdetaljer uppdaterade. Nya doftljus. Sånt som man hinner tänka på lite nu som då när man är hemma med barn. Tänka på, men sällan slutföra. Fast en vägg ska jag hinna måla i alla fall!

_MG_7143 _MG_7140

Kod för att importera min blogg till Nouw: 6416534979

3 reaktioner på ”Detaljer från vardagsrummet

  1. Men gud så fint ni har det!! 🙂 jag kan 0 om inredning och vanligtvis hatar jag mattor men nu skulle jag vilja ha en matta med ett specifikt mönster (som jag junaldrig kommer hitta!) Och jag vill ha ljus, ljusljusljus överallt! Och stämningslampor! 🙂

Kommentera detta!

