Att ha testat The Incredible Pore Mask

I samarbete med MayBeauty

IMG_4239-2

Nu har jag testat en annan ansiktsmask från MayBeauty, nämligen The Incredible Pore Mask. Det är en ansiktsmask som ska ta bort överflödigt fett från hyn, rengöra och minska porer, göra hyn jämnare och djuprengöra.

IMG_4190

Jag har haft mycket hormonfinnar runt munnen efter graviditeten vilket har stört mig enormt, eftersom jag inte ens under tonåren behövde tänka desto mer på finnar. Därför var jag riktigt peppad på att testa denna mask, som känns som en lite skonsammare mask jämfört med The Incredible Facemask.

IMG_4212

Masken ska appliceras på rengjord och torr hud. Jag gick som vanligt också i duschen före så att porerna verkligen öppnade sig. Sen var det bara att lägga på! Den kändes lite som en lermask i konsistensen.

IMG_4234 IMG_4232

Sen ska masken stelna i 20-30 minuter. Under tiden kan man t.ex. ta en massa selfies.

IMG_4292 IMG_4282

Efter att ha testat denna ansiktsmask ett par gånger har jag inte haft en enda hormonfinne. Det känns helt otroligt bra kan jag berätta! Stora porer har aldrig varit ett problem hos mig men hyn kändes verkligen jämnare och fräschare efter användningen. På sommaren är det ju lite extra bra att använda ansiktsmask, då fastnar färg lättare och jämnare på hyn.

Om du också vill testa denna, så får du nu en rabattkod på 30%, använd koden sandrapore och klicka här för att komma direkt till nätbutiken.

Kommentera detta!

