Att ha fotat en ettåring

Idag är det Tenaladagen! Jag lämnade av Sambo och dotter i byn och åkte vidare mot Ekenäs för en ettårsfotografering. Eftersom jag var i så god tid så tog jag mig en take-awaykaffe och satte mig på en brygga för att göra ingenting en halvtimme. Otroligt skönt!

Sen anlände Christa och hennes son och vi började genast fota. Jag tyckte det blev riktigt bra bilder, fast lillkillen inte var på humör att skratta.

Nu då jag flyttade över bilderna till datorn fick jag ren lite panik en stund, för A L L A bilder var dåliga och färgerna brända. Tänkte ren att vi skulle få boka om en fotografering men så visade det sig att det var datorn som bråkade… En omstart senare såg bilderna ut som jag mindes. Huh! Såg redan framför mig hur jag fick lägga ner totalt som fotograf. Men som tur var allt som det skulle och jag är riktigt nöjd! Sitter ute och redigerar, vädret är helt perfekt idag tycker jag, efter en vecka med het sol och värme. Bara Saga vaknar ska vi gå och ”baaaaba”.

Ha en skön lördag hör ni! Och glöm inte att följa mig på instagram där jag uppdaterar en hel del mera (@vaihela)

Kommentera detta!

