En dag på stranden

Inlägget innehåller adlinks

En liten snabbtitt in här idag! Saga vaknade nyss hörde jag men hon brukar sitta o babbla med sina nallar en stund före hon vill upp så hinner precis blogga och dricka upp mitt kaffe!

Idag tror jag det blir stranden, fast vädret ser gaaaanska så mulet ut. Får se om det bättrar igen när vi väl kommit dit, så var det i måndags. Hoppas på det, fast samtidigt är det ju så perfekt väder med en toddler när man inte precis kan säga åt dem att vara i skuggan en stund.
_MG_3795

Den här stackaren sov bara knappa 30 min igår och väcktes sen av nåt oljud… Tog nästan en timme att få henne att sluta gråta efteråt. Hatar när hon blir väckt! Då duger ingenting, inte mjölk, inte mat, inte kramar, inte pussar, inte ny blöja… O inte ska man somna om heller. Ni kan ju tänka er hur trött hon var vid läggdags! Somnade på ungefär 2 sekunder.


Jag måste bara tipsa er om att NA-KD idag har -20% på ett helt inköp med koden BEYONCE. Ja, Beyonce är i Stockholm och jag är mycket avundsjuk på alla som ska gå på Queen Bs show.

Kommentera detta!

