Du är så vacker för mig

_MG_3892_MG_3891

Den här damen, alltså. Igår blev hon femton månader och samtidigt firade vi min mormors, hennes och min namnsdag. Prinsesstårta för oss äldre än femton månader och hallon rakt från buskarna åt lillis.

Vid femton månader har damen temperament, minsann. Jag har sagt det förr och säger det igen, hon får det ju av mig… Hon härmar också allt hon hör, och jag menar allt. Tur att jag började kämpa med att sluta småsvära redan länge sen…

Vid femton månader kan hon springa, sparka, gå på tå, hämta saker och föra saker åt andra när man ber henne.

Ooooch nu vaknade hon en timme tidigare än vanligt, så jag får fortsätta en annan gång. O nu gick strömmen också så få se om jag hinner publicera.

Kommentera detta!

