Att ha PMS före och efter barn

PMS före jag fick barn:

gif1

PMS efter att jag fått barn:

/gif3gif4gif5

gif6

gif7

Är ni likadana? Ni kan ju tänka er gårdagen då Saga hade stigit upp på fel sida o på samma gång har jag grym pms. Haha… Inte en kul dag. Thank God that day’s over!

Samtliga gif:s från Giphy.com

2 reaktioner på ”Att ha PMS före och efter barn

  1. Fast jag skulle säga att det har varierat, och jag minns inte att jag skulle ha haft PMS alls efter barn nr 3 och 4 🙂 Men nog när jag hade 1 och 2 barn. Jag minns att jag tappade hakan då äldsta sonen var ca 3 år och sa: ”Nallen gråter.” Jag undrade varför Nallen var ledsen, och fick till svar att det är för att han är kvinna och måste ha bindor…

Kommentera detta!

