Att pyssla i trädgården

IMG_4128

Det här pysslade jag med igår då Saga tupplurade. Grävde upp en stor rabatt på måndagen och igår fick den ett nytt utseende. Nu har jag bara en ful och dålig telefonbild att visa er men man ser förändringen i a f, den är enorm tycker jag!

Sjutton så ful bild… Ska nog ta en bättre!

Det är så skönt att pyssla med sånt här, tycker jag. Det går dock i perioder för mig! Har inte gjort nåt vettigt i trädgården på veckor. Jag kanske har nämnt det förr men vi har en väldigt stor trädgård som inte är riktigt i min stil än så länge så lite här o där ska det fixas, men det tar evigheter då enda tiden man verkligen hinner är då Skruttan sover sina 45-90 min på dagen, och då vill jag ofta äta nåt också och ta det lite lugnt. Men ni vet, det får ta tid. Det behöver inte vara färdigt NU!

 

______________________________

Har ni förresten märkt att jag har en ny reklam i högerspalten? Nätbutiken NA-KD har äntligen anlänt i Finland och nu kan ni klicka in er här. (Affiliatelänkar!)

Kommentera detta!

