Att ha en kusin

_MG_3230

Gomorron gomorron! Som jag skrev igår så åker Saga o jag ner till stugan idag, ska bli riktigt skönt att vara där för det verkar bli hett igen! Till natten kommer vi dock hem igen för jag orkar inte packa nåt desto mera, det har varit så mycket packas på sistone! Dessutom släpar jag med mig en kass med lite inredning till nuvarande ”flickrummet” som det heter, alltså Sagas och hennes kusins rum. Så roligt att Saga har en kusin, tycker jag. Jag hoppas att de kommer bli riktigt nära i livet, det skiljer bara ett år i ålder. Själv har jag fyra kusiner, men en har jag aldrig träffat och de tre andra är ungefär 10-15 år äldre än mig, så vi har inte blivit så jättenära tyvärr.

_MG_3032

Här får ni en bonusbild på en bäddad säng, händer så sällan att man bör fota då det sker, eller hur Linda?!  Får vi besök måste jag bädda sängen, då vi bor på en våning och jag annars känner mig som världens slusk, haha. Tror inte nån skulle bry sig men så är det. Köket städat och sängen bäddad, resten får va.

Kommentera detta!

