Om att ha en flunssa på g

Alltså nej, somnade med ont i halsen och vaknade med ont i halsen. Hela jag skriker nej inombords, jag kan verkligen inte bli sjuk nu. Jag är redan så trött hela tiden och har så mycket att göra. Igår slocknade jag som ett ljus på sängen medan Sambon matade och nattade Saga, vaknade halv nio och hela världen smakade paff just då. Borde bara ha bäddat ner mig för efter det gjorde jag absolut noll procent vettiga saker, låg och slösurfade på Yves Rocher, jag har förresten en rabattkod åt er nu som ger dig 20% rabatt på hela beställningen! Använd koden BONJOUR20 för detta erbjudande (gäller fram till 16.7). (adlink). Dessutom är det gratis frakt fram till den 8 augusti.

Måste bara tipsa om denna kroppsskrubb också som är på rea nu jag bara älskar doften och konsistensen! Fick den på köpet nån gång när jag handlade och mums…Så fräsch men ändå söt. (adlink)

Kuorinta-aine vartalolle

Idag ska vi till Café Gamla Stan för att kolla på Benny Törnroos och hoppeligen också på Mumin! Saga har en muminfas just nu så jag tror hon kommer vara helt crazy. Kanske vi ses?

Förresten, ni som kollar Gilmore Girls kommer förstå detta, men alltså vilken catch till man jag har då han. Tycker. Det. Är. Roligt!!!!! Jaaaaaaaa! Jag hade förväntat mig suckar och ”Kaaaan vi titta på nåt annat?” men istället skrattar han nästan mer än jag. Hur bra?!

Kommentera detta!

