Om att ha lite (välbehövlig) morsvila

Hej på er! Veckoslutet kom och gick i ett huj. Som sagt var jag på kryssning med bästa vännerna och vilken kryssning sen! Om man säger så här, klockan tre på morgonen stod vi ute på däck i aktern med armarna om varandra efter en kväll på dansgolvet och såg solen gå upp, med vinden i håret och Ellie Goulding som spelades i högtalarna. Vilken känsla! Femtiden var vi tillbaka i hytten och i säng. En var inte precis utvilad på frukosten. Vi kunde kanske ha sovit istället.

Nedan kan ni se lite blandade bilder från vår kväll. Solnedgången var helt otrolig, som ni ser!

 

Jag passade också på att lite skämma bort mig under kryssningen, men mer om det sedan. Nu ska jag dricka kaffe och önska att jag sov lite till. Väcktes av en fluga som gick på mig, vilken Disney-klassiker det var.

Kommentera detta!

