Om att ha haft en liten paus

Godmorgon torsdag! Här har ekat tomt i några dagar och det beror på att Saga o jag lite halvspontant åkte iväg till Sambons sommarstuga dagen efter att vi kom hem från min. Där sov vi över två nätter och igår hade vi annars bara fullt upp när vi kom hem igår, då allt skulle packas upp och en m a s s a kläder skulle tvättas osv. Få saker ger mig så mycket som att ha en massa högar på golvet i hjälpköket och sen se dem försvinna en efter en vartefter de tvättas.

Ja, och så hade mitt efterlängtade paket från Lush anlänt i tisdags! Det kom på två vardagar istället för sju, helt underbart när det går så. Sambon tog Saga med sig på en kaffe och jag hoppade i duschen heeeeelt ensam. Mycket uppiggande. Någon annan Lushie där ute? Kan ju dela med mig av innehållet om nån är intresserad.

Nedan kommer några bilder från de senaste dagarna, lägger upp lite bilder från egna stugan senare.

 

Lush-paketets innehåll. Tjohoo! // På måndag kväll bjöds jag på skumppa på stugan, inte helt fy skam. Dessutom sken solen länge.

 

Saga påväg upp från stranden, hon hittade råa lingon som hon ville plocka. Nästan samma sak som blåbär ju?? // Ett troll i skogen en tidig tisdagmorgon.

 

Kommentera detta!

