Om att vara en trött morsa

Hej o hå! Imorgon är det ny vecka igen och jag är tröttare än tröttast. Att vara på stugan är så härligt och kul men att sova i bäddsoffa som vi gör på stugan just nu är inte speciellt bra för min rygg eller nattsömn.

Därför ser jag extra mycket fram emot nästa veckoslut då jag åker på kryssning med bästisarna! Kommer bli såååå kul, och så skönt att få rå om bara mig! Tänker skämma bort mig med nåt smått, kanske ett smycke eller en parfym.

Jaja, det var en liten uppdatering från mig idag. Nu ska jag njuta av film, hårinpackning och ansiktsmask samt ett skönt fotbad. Ha det fint kära ni!

 

Kommentera detta!

