Om att dela med sig av favoriter

 

Länkarna i inlägget är adlinks.

Jag tänkte lista några favoriter hos Bonusway! När du blir medlem via min blogg och gör din första beställning får du en 10 euros startbonus på ditt köp, det är inte fy skam tycker jag! Jag har själv varit med en längre tid och har samlat närmare 100 euro i bonus, och tänk, då shoppar jag inte så mycket.

Ellos – Inredning, dam-, herr- och barnkläder, sportkläder, skönhetsprodukter. Vad finns inte på Ellos? Nu har de dunderrea på massor av varor, så bli medlem idag och börja samla bonus genast! Du får upp till 8,72% i bonus när du handlar hos Ellos.

Yves Rocher – Jag tycker priserna hos Yves Rocher alltid känns så sjuka. Bra varor, bra priser, lite miljövänligare tänk. Hos Yves Rocher får du upp till 15% i bonus. De har dessutom också rea just nu, så passa på! Just nu får du din beställning utan frakt!

Lekmer – Upp till 10% i bonus. Det jag också gillar är att man kan se många erbjudanden som butikerna har via Bonusways hemsida. De är inte alltid helt uppdaterade, men nu som då hittar man riktigt bra erbjudanden. Idag har Lekmer 20% rabatt på ALLA varor, även reavaror, med koden 20EXTRA1606FI.

Pilttipiiri – Är du småbarnsmamma som jag så kan du samla gratis Piltti-bonuspoäng via denna sida. Då du blir medlem får du bonus på 4,70€ (obs euro, inte procent), så om du blir medlem i både Bonusway och Pilttipiiri så behöver du bara samla 30 cent till bonus för att få din första utbetalning.

bli medlem idag o börja samla bonus! Det är bara hemåt.

4 reaktioner på ”Om att dela med sig av favoriter

  1. kan du inte skriva lite om va ni gör om dagarna när ni e hemma, jag tycker att det är så sjukt tråkigt att vara hemma med en 5 månaders, kan inte alls slappna av och njuta… 😦

Kommentera detta!

