Om att lista fyra saker

Sara utmanade mig till att göra denna lista, så here goes! 


Fyra platser jag har bott på:

1. Åbo
2. Reso
3. Spanien
4. Raseborg

Fyra ställen jag har arbetat:
1. Lindex
2. Matkapojat
3. Skagen i Houtskär
4. Au Pair i Bryssel

Teneriffa_4.jpg

Fyra saker jag älskar
1. Min familj❤
2. Att sitta ensam på trappan på morgonen och bara vara
3. Sommarregn
4. Min kamera, hehe

Fyra platser jag har varit:
1. Mexico (Sayulita, Tepic, Guadalajara, Puerto Vallarta mm)
2. Belgien (Bryssel, Brugge)
3. Teneriffa
4. Paris! Tog tåget från Bryssel över dagen.

Fyra saker jag älskar att äta:
1. Choklad, tyvääääääärr!
2. Ärter på sommaren. Kan äta flera liter om jag bara får.
3. Rökt lax
4. Tonfisksallad

_MG_8406

Fyra saker jag älskar att dricka:
1. Kaffe !! En är ju mamma för sjutton
2. Mineralvatten
3. Rödvin (”älskar”)
4. Varm kakao, dock gör jag det just aldrig mer då det känns som onödigt socker.

2 reaktioner på ”Om att lista fyra saker

  1. Kul att läsa dessa listor! ☺ På tal om kakao så kan jag tipsa om Green & Black’s organic cocoa som jag fastnade för när jag var gravid. En bekant tipsade om denna kakao på din blogg och skrev att hon råkat glömma sätta i socker en gång och att det nästan var godare så. Pga min graviditetsdiabetes var ju vanlig söt kakao no no, så jag testade denna och den föll mig absolut i smaken. Utan tillsatt socker men fick ändå den där kakaosmaken jag älskade. ☺

Kommentera detta!

