Om att nätshoppa lite

Morgonbloggerskan här hej! Vi är hemma igen vilket betyder att jag sitter i soffan o dricker kaffe och bloggar medan Sagisen sover vidare. Idag är det måndag i mitt huvud och det gör mig väldigt förvirrad.

Som bäst sitter jag o kollar på Lushs hemsida efter lite smarrigt nytt att klicka hem. Både Sambon och jag har börjat använda deras produkter mer och mer, och efter att nu ha använt ”vanligt” schampo och balsam ett veckoslut så gråter mitt hår nästan blod. Använder jag Lush-shampoobitar så behöver jag inget balsam ens. Så de är guld värda för mig!

Både Sambon och jag ska testa en ny schampobit. Spännande tider!

 

 

Psst… Glöm inte att kolla in detta fantastiska erbjudande.

Kommentera detta!

