Om att påminna er!

Godkväll! Vad är det med midsommar som gör folk helt tokiga? Redan i måndags var butikerna fullproppade och ikväll likaså. Jag lämnade Saga o Sambon hemma och åkte iväg på lite ärenden och mathandel, otrooooligt skönt att kunna göra sånt ensam ibland.

_MG_1876 _MG_1882

Idag fick jag sovmorgon ända till kl 10, Saga var hos sin fafa och famo övernatten. Nåt tag på natten har jag dock hört henne gråta, haha. Före jag steg upp mindes jag dock att hon inte var hemma…Men vilken lyx det var att äta frukost i fred, dricka kaffet varmt och dessutom hinna få igång en maskin tvätt och disk, samt dammsuga.

_MG_2009
_MG_1925

Tänkte mest bara kika in här ikväll för att påminna om att

2 reaktioner på ”Om att påminna er!

  1. oj vilken härlig blogg. sitter själv med en 5 månaders son här hemma och din blogg gör mig ivrig igen ❤ kul med ny inspo =) ha d bra i midsommar!

Kommentera detta!

