Om att packa bilen proppfull

*svamlet börjar* Men åååååh! Nu är det ju måndag igen! Veckoslutet sa pip o flög iväg som en öppnad ballong. O vädret är lika skräp som i flera dagar nu. Hittills har jag inte brytt mig så mycket men nu vill jag ha sommar!!! Det kan ju inte vara så här skräp i två år i rad. Jag vägrar tro på det!

Annars då? Lillis pratade i sömnen 04:40 inatt så gissa vem som låg vaken i en timme efter det? Kaffet smakar sällan så gott som såna här gråa trötta mornar, kan jag berätta. Denna vecka längtar jag till torsdagen då Saga, mamma o jag åker iväg till stugan. Sen kommer Sambon efter nästa dag. Bara. Fyra. Dagar. Så gott som alltid när jag inte är där längtar jag till stugan, men det tar nästan tre timmar dit hemifrån så en kan inte riktigt åka dit över dagen, tyvärr.

Jag har både en massa planer för stugan och en massa saker här hemma som ska till stugan. Får se hur det ryms i bilen, hehe. Tror nästan vi får ta resevagnen med om allt ska rymmas, trots att min bil har en jättestor baklucka.

*slut på svammel*

Kommentera detta!

