Om att ha en GIVEAWAY

GIVEAWAYN ÄR AVSLUTAD OCH VINNAREN KONTAKTAD!

I samarbete med Fashionell.

_MG_1724 _MG_1719

Vi har en ny tavla i sovrummet. På den står det ”family, a group of people, each a unique masterpiece, sharing unconditional love, hugs and support; one of life’s greatest blessings; cherish always.”  

Längst ner står våra namn. Efter att Sambon och jag förlovade oss förra veckan så kändes den extra fin och viktig att ha där ovanför sängen. Printen hittar du här. Förutom denna fina fick Saga denna personliga födelsetavla, jag måste ta bild på den när jag har fått upp den i hennes rum, för den är så fantastiskt fin. Den här veckan har ju som ni vet varit ganska intensiv med sjuk liten tjej och en Sambo som jobbat så gott som hela dagarna, så allt extra har fått vänta.

_MG_1713 _MG_1709

Lilla familjen vår. ❤

GIVEAWAYN ÄR AVSLUTAD OCH VINNAREN KONTAKTAD!
Nu har jag möjligheten att i samarbete med Fashionell ha en giveaway åt er här på bloggen. Vinnaren får en valfri print i stl 30x40cm, samt ett presentkort på 100kr att använda i nätbutiken. För att vara med ska du kommentera nedan att du är med, samt vilken print hos Fashionell du vill vinna. En extra möjlighet att vinna får du genom att följa @fashionell på Instagram. Tid har du ända till onsdagen 22.6 kl 21.30.
17 reaktioner på ”Om att ha en GIVEAWAY

  1. Åh vad många fina posters det fanns! 😍 Jag fastnade lite extra för ”Oregano” (http://fashionell.se/prints/oregano). Den skulle bli perfekt i vårt nya kök då vi flyttar i augusti. Jag hittade även många andra fina som jag skulle passa på att beställa för att nyttja presentkortet om jag vinner. ☺
    Jag följer fashionell på Instagram (saragunmarie heter jag där). 👍

Kommentera detta!

