Om ett Pinterest-bröllop

Jag måste berätta nånting som säkert skulle göra Sambon lite tokig just nu, men varje morgon medan jag dricker morgonkaffet hänger jag på Pinterest och kollar bröllopsinspiration. Jaaaaaaaaa vi har ju tänkt gifta oss först om två år men det är ju så roligt framför allt att kolla bilder, fundera, planera, vara förväntansfull. En av mina bästa vänner gifte sig i januari och jag tyckte det var sååå roligt att få vara med om den dagen. Svärfar gifte sig förra veckoslutet och det var så fint. Det är inte som om jag vore nån Bridezilla redo att hugga i första bästa man för att gifta mig, utan jag älskar att ha fester och att planera dem. Älskar att se hur planerna går i lås och det blir som man tänkt sig.

Nedan kommer ett plock från min bröllis-mapp på Pinterest.

wedding reception idea; Nessa K Photography: 6 Ways to Host the Ultimate Engagement Party - Inspired By This:
Man kan ju alltid drömma om bilden ovan. Jag känner att det vore galenskap att lägga ut en enorm summa pengar på en dag, så så långt det går kommer vi att fixa själva. Klart att det lätt ändå blir en stor summa men då kan man i alla fall tänka att man gjort det man kunde för att inte spräcka alla tiders budgeter.

Love these farmtables with the simple tablesetting and the lights! Perfect for a farmtheme or rustic wedding:
Simple decorations:

En grej jag redan nu funderar mycket på är hur pappa inte kommer vara där. Han kommer inte gå med mig ner för gången, han kommer inte hålla ett tårfyllt tal. Det kommer alldeles säkert att finnas i bakhuvudet hela dagen tyvärr. Usch att man kan sakna så.

Mason Jar Flotating Candles/ Flowers w/brown and t. blue gems /Center Pieces: Candles on barn wood - minimalism & romance in one! #cedarwoodweddings Wood and White :: Cedarwood Style Inspiration | Cedarwood Weddings:

Kommentera detta!

