Om att känna sig krasslig

Här sitter (okej jag ligger) jag i soffan o skriver som vanligt. Klockan är just o just 6.30 och Sambons klocka väckte mig idag igen. Idag ska det regna hela dagen, så om Saga mår bättre ska vi fa på loppis. Jag i min tur börjar känna mig sjuk nu, just så där perfekt när barnet sen är friskt igen så blir mamma sjuk. Tror jag far på semester ensam i så fall. Nog ska väl ettåringar klara sig hemma redan…? (Obs skämt…)

Igår drog damen århundradets sovmorgon och vaknade 10.45. Herregud så jag ångrade att jag sedvanligt steg upp runt kl 6. Å andra sidan fick jag väldigt mycket egentid.

Igår åt jag för första gången i år egenodlat! Spenaten, rucolan och rädisorna börjar vara nästan lite för färdiga så jag får hastigt börja äta upp dem nu. Så gott! Det måste vara en av de bästa känslorna sommartid när man får äta egenodlat.

Nami.

Kommentera detta!

