Om att ha en jobbig kväll

Godmorgon onsdag! Så roligt att ni är många som blev intresserade av Bonusway (sponsrat inlägg). Jag kan verkligen rekommendera det.

Idag tror jag att vi bara är hemma. Jag hoppas att dagen går fort, ärligt talat, för Sambon är borta länge varje kväll denna vecka. Ja, eller antagligen hela sommaren. Igår försökte jag natta Saga i 1,5 timme tills jag gav upp, för hon bara skrek o skrek tills hon började hosta och inte fick luft, så fort jag la ner henne i sängen, till och med då hon somnat i famnen. Så jag tog upp henne. Sen låg vi i soffan och hon sjåpade sig och gullade medan jag mest var sur och tänkte på hur skit allt är. Ända sen Saga föddes har jag hatat att natta, för jag känner mig så dålig på det och tappar nerverna för fort. Vet inte hur det ska gå resten av veckan om denna cirkus fortsätter. Att hon är flunssig underlättar ju inte heller.

O så kom han hem med rosor och tog Saga o nattade henne o så var allt bra igen.

Kommentera detta!

