Om att tipsa om Bonusway

I samarbete med Bonusway.

Har ni hört talas om Bonusway? Det hette tidigare Ostohyvitys men har nyligen bytt namn. Bonusway är det näst största bonusprogrammet i Finland just nu och har i racerfart vuxit sig större.

Bonusway är ett bonusprogram som i korthet går ut på att du klickar in dig till nätbutiker via deras hemsida och samlar bonus på detta sätt. När du har samlat minst 15 euro så får du pengarna på ditt konto. Det är helt gratis och när du blir medlem via länken här får du 10 euro extra bonus vid din första beställning via Bonusway.

Exempel på nätbutiker som du samlar bonus via är Ellos, Zalando, Adlibris, Fitnesstukku, Boozt.com och Lekmer. För tillfället finns det 840 butiker som ger bonus, och som mest just idag kan du få upp till 25% tillbaka via sidan. Dessutom har många nätbutiker nu som då kampanjer med förhöjd bonus.

Låter det för bra för att vara sant? Det är det inte. Jag erkänner att jag till en början var skeptisk då jag blev medlem, men i dagens läge har jag samlat närmare 100 euro bonus som jag fått tillbaka via sidan.

Så klicka in dig idag och bli medlem via bloggen, för att ta del av erbjudandet.

6 reaktioner på ”Om att tipsa om Bonusway

Kommentera detta!

