Om att köpa strumpbyxor

Godmorgon fredag! Idag skuttar jag nästan över det, för på något sätt har den här veckan känts så lååång! Imorgon ska vi på bröllop, det ska bli så jätteroligt! Har haft allas kläder framme en vecka och hänga nu, excited much?

_MG_1628

Dagens planer innebär därmed strumpbyxshopping, eftersom det har lovats +14 grader till lördagen. Tror inte jag kommer hitta tillräckligt långa så får se. Jag brukar klara mig bra ”utan byxor” bara jag har tröja. Hatar att handla strumppisar för jag är för lång för dem alla, tabellerna slutar på 175 cm och helst ska man inte väga mer än 75kg heller. Lindex har strumppisar som heter run-resistant, alltså om en maska går så springer den inte iväg (heheheheh jepp skrev det där just), de är tillräckligt långa till mina spiror, men tyvärr finns de bara i svart så passar inte med klänningen riktigt. Men som ett tips åt er i alla fall.

Dessutom tänker jag köpa lite extragod mat till ikväll, bara för att det är fredag och för att jag behöver lite lyx. Rökt lax, sparris, lite nypisar, mer behövs inte för att det ska vara lyckat i mina ögon.

Hoppas ni får en fantastisk fredag! 

_MG_1597 _MG_1562

Kommentera detta!

