Om att tacka

Jag ville bara kika in här denna fredagmorgon för att tacka alla er som läst för er fina respons på detta inlägg! Trodde inte det skulle bli en så stor grej av det men nu är jag glad att jag la upp bilderna! Mera riktiga kroppar åt folket! Puss på er. ❤

6 reaktioner på ”Om att tacka

  1. Jättefina bilder och modigt av dig att våga visa dem! Du är så fin som du är! 💙 Och så skönt när någon vågar visa upp något annat än dessa trådsmala barbiedockor som bara får oss andra att må dåligt över våra kroppar! Nej, fram med mer riktiga kroppar som du skrev, för vi duger precis som vi är!

  2. Hej!

    Jag tycker även det var jätte modigt och fint av dig att lägga upp bilderna!
    Det blev dock lite kvar och hänga när jag såg att ett par personer och du pratar om ”riktiga kroppar” i detta inlägg. Förstår inte riktigt detta och skulle vara genuint intresserad av att förstå vad som menas med dessa riktiga kroppar? Ha en bra kväll!

    1. Personligen syftar jag på kroppar i ”verkliga livet”, alltså icke retuscherade bilder som dem man ofta ser i reklamer! All sorts kroppar i storlekar från liten till stor, utan photoshop och dylikt, med sina små och stora perfekta ”brister” 🙂 Vad andra menar vågar jag inte uttala mig om. Tack detsamma, kram!

  3. Exakt det menar jag också med riktiga kroppar, kroppar som får vara precis som de är med alla sina eventuella små eller stora skavanker utan att retuscheras och photoshoppas till oigenkännlighet. ☺

Kommentera detta!

