Om att ha en beachbody

Alltså haha, tänker ibland på hur jag i början av mammaledigheten kunde blogga lite nu som då. Så klart endast då lillis sov men då man jämför med nu, då hon ”aldrig” sover och sover hon så vet man aldrig hur länge. Så bloggar alltid samma tider märker jag, klockan sju på morgonen eller klockan tio på kvällen.

Idag ska vi som jag skrev i förra inlägget bara vara hemma, möjligen fa till apoteket o köpa After Sun men det är allt. Jag brände mig så klart på ryggen i måndags, och det är fortfarande rött trots att jag haft ryggen bort från solen och i skuggan, så tänkte hjälpa på traven lite. Känner att jag inte riktigt ids ha naturell jogurt utsmetad på ryggen trots att det ju hjälper.

Linda tog förresten några helt ljuvliga bilder på oss i vattnet, tack ännu för dem! A small step for mankind men ett stort steg för mig att visa dem då jag inte är helt nöjd med min kropp. Men hey, go to the beach, have a body, tadaa beach body! *andas djupt*

15 reaktioner på ”Om att ha en beachbody

  1. Du e superfin! 🙂 Modigt av dig att dela med dig av bilder trots att du inte är helt nöjd själv. Ett stort steg mot att acceptera dig själv bättre! 🙂

  2. Tack för de här bilderna,du är vacker! Så glad att allt fler väljer att visa hur verkliga kvinnor ser ut,det är såna som du som gör skillnad,som bidrar till att det här galna kroppsidealen man ser i reklamerna hoppeligen småningom försvinner ,kram ❤️

  3. Hej! Har inte kommenterat på din blogg tidigare, trots att jag varit på gång flera gånger. Har följt din blogg sedan Saga var ca 2 månader. Vi har nästan jämnåriga tjejer å åxå vår tjej har varit rätt krävande i vissa perioder. Dock inte lika tufft som för dig. Jag har ofta känt det tröstande att läsa dina tankar och åxå blivit glad över en del tips å bilder. Helt underbart att du delar dessa bilder. Själv känner jag inte mig bekväm i min kropp för tillfället heller och har nojat över att behöva visa mig på stranden. Nu ska jag skärpa till mig! Varför noja över kroppen då jag kan gå däroch njuta med lilltjejen❤ tack för en underbar mammablogg!

Kommentera detta!

